نمایه نویسندگان

آ

  • آلگونه جونقانی، مسعود دایانویای اسطوره چیست؟ پژوهشی در ساحت مغفول نظریه اسطوره‌شناختی نورتروپ فرای [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-32]

ا

  • ابومحبوب، احمد بررسی هویت، قدرت و دانش در سه ‌بَرخوانی بهرام بیضایی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 39-69]
  • اجداد، سید اسماعیل تحلیل «ببرها در روز دهم» بر اساس رویکرد گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 119-137]
  • احمدی، محمد معرفی روش‌های مبتنی بر خطابه باستان در نقد رتوریکی کتاب مقدس و بررسی چالش‌های به کارگیری آنها در مطالعات نامه به عبرانیان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 129-149]
  • ادراکی، فاطمه تحلیل نمونه‌وار زنان شیزوفرنیک در رمان‌های پسامدرن فارسی (کولی کنارآتش، ساربان سرگردان و باورهای خیس یک مرده) [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 85-102]
  • اسلامی، شهلا ادبیات همچون راهنمایی برای اخلاق: بازخوانی نسبت ادبیات و اخلاق در دو دوره اندیشه‌ورزی سارتر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 139-160]

ب

  • بابک معین، مرتضی تجزیه و تحلیل مضمون عشق نزد پروست و استاندال با تکیه بر دو برداشت کلاسیک و مدرن از مفهوم آگاهی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 33-52]

پ

  • پورنامداریان، تقی معرفی روش‌های مبتنی بر خطابه باستان در نقد رتوریکی کتاب مقدس و بررسی چالش‌های به کارگیری آنها در مطالعات نامه به عبرانیان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 129-149]

ت

  • ترنیان، رضا بررسی هویت، قدرت و دانش در سه ‌بَرخوانی بهرام بیضایی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 39-69]

ث

  • ثامتی، مژده محاکات و روایت از دیالوگ‌های افلاطون تا درام‌های خواندنی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]

ح

  • حجتی سعیدی، منیره ادبیات همچون راهنمایی برای اخلاق: بازخوانی نسبت ادبیات و اخلاق در دو دوره اندیشه‌ورزی سارتر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 139-160]

خ

  • خجسته، فرامرز بازتولید مناسبات سلطه در رمان شوهرآهوخانم [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
  • خسروی، حسین بررسی هویت، قدرت و دانش در سه ‌بَرخوانی بهرام بیضایی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 39-69]

ز

  • زهرازاده، محمد علی نقد فرهنگی رمان مدیر مدرسه جلال آل احمد از منظر گفتمان و نظریه قدرت میشل فوکو [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 71-94]

س

  • سپهران، کامران محاکات و روایت از دیالوگ‌های افلاطون تا درام‌های خواندنی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • سجودی، فرزان محاکات و روایت از دیالوگ‌های افلاطون تا درام‌های خواندنی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
  • سلطانی گردفرامرزی، مهدی تحلیل گفتمان جنسیت در متون ادبی قرن هفتم هجری: مطالعه موردی نسخه خطی جوامع‌الحکایات و لوامع‌الروایات اثر محمد عوفی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 95-118]

ع

  • عباسی، بابک ادبیات همچون راهنمایی برای اخلاق: بازخوانی نسبت ادبیات و اخلاق در دو دوره اندیشه‌ورزی سارتر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 139-160]

غ

  • غلامرضا کاشی، محمد جواد تحلیل گفتمان جنسیت در متون ادبی قرن هفتم هجری: مطالعه موردی نسخه خطی جوامع‌الحکایات و لوامع‌الروایات اثر محمد عوفی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 95-118]

ف

  • فاضلی، محمد تحلیل نمونه‌وار زنان شیزوفرنیک در رمان‌های پسامدرن فارسی (کولی کنارآتش، ساربان سرگردان و باورهای خیس یک مرده) [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 85-102]
  • فسائی، جعفر بازتولید مناسبات سلطه در رمان شوهرآهوخانم [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]

ق

  • قاسم زاده، سید علی ناسازگاری روش‌شناختی و تئوریک با موضوع، در «روایت‌پژوهی داستان‌های عامیانه ایرانی» [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 151-173]

ک

  • کریمی، فرزاد تحلیلی بر سوژه پسامدرن با مروری تطبیقی بر سیر نظریه‌های فلسفی و ادبی معاصر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 5-16]

م

  • محمودی، محمد علی نقد فرهنگی رمان مدیر مدرسه جلال آل احمد از منظر گفتمان و نظریه قدرت میشل فوکو [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 71-94]
  • ملایی، احمد نقد فرهنگی رمان مدیر مدرسه جلال آل احمد از منظر گفتمان و نظریه قدرت میشل فوکو [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 71-94]

و

  • وحیدیان کامیار، تقی تحلیل نمونه‌وار زنان شیزوفرنیک در رمان‌های پسامدرن فارسی (کولی کنارآتش، ساربان سرگردان و باورهای خیس یک مرده) [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 85-102]

ی