آ
-
آلگونه جونقانی، مسعود
دایانویای اسطوره چیست؟ پژوهشی در ساحت مغفول نظریه اسطورهشناختی نورتروپ فرای [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-32]
ا
-
ابومحبوب، احمد
بررسی هویت، قدرت و دانش در سه بَرخوانی بهرام بیضایی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 39-69]
-
اجداد، سید اسماعیل
تحلیل «ببرها در روز دهم» بر اساس رویکرد گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 119-137]
-
احمدی، محمد
معرفی روشهای مبتنی بر خطابه باستان در نقد رتوریکی کتاب مقدس و بررسی چالشهای به کارگیری آنها در مطالعات نامه به عبرانیان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 129-149]
-
ادراکی، فاطمه
تحلیل نمونهوار زنان شیزوفرنیک در رمانهای پسامدرن فارسی (کولی کنارآتش، ساربان سرگردان و باورهای خیس یک مرده) [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 85-102]
-
اسلامی، شهلا
ادبیات همچون راهنمایی برای اخلاق: بازخوانی نسبت ادبیات و اخلاق در دو دوره اندیشهورزی سارتر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 139-160]
ب
-
بابک معین، مرتضی
تجزیه و تحلیل مضمون عشق نزد پروست و استاندال با تکیه بر دو برداشت کلاسیک و مدرن از مفهوم آگاهی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 33-52]
پ
-
پورنامداریان، تقی
معرفی روشهای مبتنی بر خطابه باستان در نقد رتوریکی کتاب مقدس و بررسی چالشهای به کارگیری آنها در مطالعات نامه به عبرانیان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 129-149]
ت
-
ترنیان، رضا
بررسی هویت، قدرت و دانش در سه بَرخوانی بهرام بیضایی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 39-69]
ث
-
ثامتی، مژده
محاکات و روایت از دیالوگهای افلاطون تا درامهای خواندنی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
ح
-
حجتی سعیدی، منیره
ادبیات همچون راهنمایی برای اخلاق: بازخوانی نسبت ادبیات و اخلاق در دو دوره اندیشهورزی سارتر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 139-160]
خ
-
خجسته، فرامرز
بازتولید مناسبات سلطه در رمان شوهرآهوخانم [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
-
خسروی، حسین
بررسی هویت، قدرت و دانش در سه بَرخوانی بهرام بیضایی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 39-69]
ز
-
زهرازاده، محمد علی
نقد فرهنگی رمان مدیر مدرسه جلال آل احمد از منظر گفتمان و نظریه قدرت میشل فوکو [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 71-94]
س
-
سپهران، کامران
محاکات و روایت از دیالوگهای افلاطون تا درامهای خواندنی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
-
سجودی، فرزان
محاکات و روایت از دیالوگهای افلاطون تا درامهای خواندنی مدرن [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 103-128]
-
سلطانی گردفرامرزی، مهدی
تحلیل گفتمان جنسیت در متون ادبی قرن هفتم هجری: مطالعه موردی نسخه خطی جوامعالحکایات و لوامعالروایات اثر محمد عوفی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 95-118]
ع
-
عباسی، بابک
ادبیات همچون راهنمایی برای اخلاق: بازخوانی نسبت ادبیات و اخلاق در دو دوره اندیشهورزی سارتر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 139-160]
غ
-
غلامرضا کاشی، محمد جواد
تحلیل گفتمان جنسیت در متون ادبی قرن هفتم هجری: مطالعه موردی نسخه خطی جوامعالحکایات و لوامعالروایات اثر محمد عوفی [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 95-118]
ف
-
فاضلی، محمد
تحلیل نمونهوار زنان شیزوفرنیک در رمانهای پسامدرن فارسی (کولی کنارآتش، ساربان سرگردان و باورهای خیس یک مرده) [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 85-102]
-
فسائی، جعفر
بازتولید مناسبات سلطه در رمان شوهرآهوخانم [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 17-38]
ق
-
قاسم زاده، سید علی
ناسازگاری روششناختی و تئوریک با موضوع، در «روایتپژوهی داستانهای عامیانه ایرانی» [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 151-173]
ک
-
کریمی، فرزاد
تحلیلی بر سوژه پسامدرن با مروری تطبیقی بر سیر نظریههای فلسفی و ادبی معاصر [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 5-16]
م
-
محمودی، محمد علی
نقد فرهنگی رمان مدیر مدرسه جلال آل احمد از منظر گفتمان و نظریه قدرت میشل فوکو [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 71-94]
-
ملایی، احمد
نقد فرهنگی رمان مدیر مدرسه جلال آل احمد از منظر گفتمان و نظریه قدرت میشل فوکو [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 71-94]
و
-
وحیدیان کامیار، تقی
تحلیل نمونهوار زنان شیزوفرنیک در رمانهای پسامدرن فارسی (کولی کنارآتش، ساربان سرگردان و باورهای خیس یک مرده) [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 85-102]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد